Re: Jak nagrac mp3 na cd-audio?

Autor: Adam Lubkowski (stilldead_at_wp.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 19:49:51 MET DST

On Mon, 3 Sep 2001 18:19:01 +0200, "siksomoto"
<tranced_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Witam Szanownych Grupowiczow.
>Szukam odpowiedzi na to pytanie juz od dawna,
>nikt nie powie jakimi programami sie to robi,
>a jedyne co sie dowiedzialem to to, ze mozna
>nagrywac na plyte jeden kawalek, a potem jakis inny,
>krotki dzwiek, chyba w wav lub tez mp3.
>Ale ja chce nagrac to bez jakichkolwiek wstawek
>glosowych, tylko muzyka jeden mp3 za drugim,
>aby mozna bylo odtwarzac nagrana juz plyte na wiezy.

a jesli niechcesz niczego sciagac, wiedz ze mp3 do wav mozna z rownie
dobrym skutkiem przekonwertowac winampem - wybierz opcje
output/nullsoft disk writer, w konfiguracji tego wpisz sciezke gdzie
ma zapisywac tworzone pliki.

pozdroffki

--
kat   mailto:stilldead_at_wp.pl  http://kat.radiomaryja.fm