Re: Problemy z ECS

Autor: Dariusz Polanski (dpolanski_at_inwema.com)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 19:48:03 MET DST

Hej,

> Proby instalacji przy odlaczonej sieciowce i muzyce bez efektu, podmiana
> grafiki na inna lub wyciagniecie wolniejszego RAM'u to samo.

A masz tzw. liste ze stabilizatorem? Wiem, ze to troche smieszne, ale ja
przez dlugi czas nie mialem takiego stabilizatora i komputer chodzil jak
chcial, czyli nie chodzil. Kupilem listwe ze stabilizatorem, problem zniknal
:-)))

A co ja to nie myslem, ze nie dziala :-))))

Darek

PS Jesli to to to odpisz :-)