Re: Nowe pakiety TPSY

Autor: . : CooLBaRT : . (plachecki_at_post.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 19:30:52 MET DST

> CZE!
>
> Korzysta ktos z Was juz z nowej usługi TPSY, tzn. 30godz Internetu za 60zł.
> Jeśli tak to proszę o komentarze.
>
> Dzieki z góry!!!

działa tak jak zawsze ;), czyli świetnie - ale mam nową linie :). Rozpisuję sobie w excelu czas jaki spędziłem, co do sekundy, jakoś żaden program taryfikujący nie przypadł mi do gustu :).
sprawdzenie poczty 2x dziennie (średnio 300 emaili z grup, do tego obejrzenie 10 serwisów i pościaganie plików - spoko mi wystarczy).

poza tym tepsa rozlicza co do sekundy, a tak poza tym poczekam do 25 października - wtedy przyjdzie rach za wrzesień :) no chyba że ryczałt będzie podobnie jak abonament płacony "z góry".