Dalej się kręci......

Autor: Karol (tau_at_poland.com)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 19:04:08 MET DST

Kolega chciał sprawdzić wentylator od Athlona na zasilaniu
transformatorowym.
Dał chyba za duży prąd (w ogóle to nie powinien na tym sprawdzać) bo
wentylator
zaśmierdział i poszedł z niego mały dymek. Myślał że już po
wszystkim.....ale
o dziwo sprawdziłem go u siebie na płycie głównej i kreci się.
Mam pytanie....czy na takim podpalonym wentylatorze można polegać...?
Czy moze on teraz sobie stanąć kiedy będzie mu sie podobało...?
Kolega chce pod niego założyć Athlona 1.2...radiator jest miedziany.
Proszę o poradę.
Pozdrawiam i dziękuję.

Karol