Wolne dyski/plyta?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński (adak1_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 17:34:10 MET DST

Mam problem.
Otoz moja plyta glowna (BX 6 ver. 2.0 + Cel 333) ma chyba jakis drobny
mankament. Otoz hadeki do niej podlaczone mimo pracy w udma/33 nie maja
wiekszych transferow niz ok. 3MB/s... Mam 3 rozne twardziele, probowalem
rozne ich kombinacje ale ani Seagate 2,1 ani Quantum 7,6 ani Seagate
Barracuda III 40GB nie wychodzi poza ta magiczna 3 MB. Aha, te 3 MB to jest
wartosc maksymalna wiec np. o wypalaniu plyty z x12 moge zapomniec...
WIem ze ten dysk Barracuda 40GB nie jest oblugiwany w calosci (widac tylko
32 GB), ale przymierzam sie do zmiany BIOS'u (ten nowy obsluguje 40+GB)
tylko nie wiem czy od razu nie wywalic calej plyty...
Taka predkosc dyskow jest makabryczna, ile sie laduje chociazby system...
Sterowniki na CD do plyty sa tylko dla W95 wie u mnie na W98 odpada ich
instalacja.
Czy sadzicie ze to wina nieposiadania tylko tych sterownikow? Bo jesli tak
to wystarczy je sciagnac, jezeli nie to chyba plyta jest kopnieta.
Sam nie wiem.
Pozdro i TIA,
Adam 'Adak' Kępiński
   adak_at_acn.waw.pl (primary; 30MB - max mail 5 MB)
   adak_at_skrzynka.pl (secondary; 100MB - max mail 10 MB)
   ICQ UIN: 21284055 GaduGadu: 1004327
( A.D.A.K.: Android Designed for Assassination and Killing )