hmmm ?

Autor: Moomin (mum19_at_polbox.com)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 16:29:10 MET DST

witam

Posiadam płytkę 5via77 Acorpa, w której do niedawna siedział mój stary
dobry AMD k6-2/300. Ostatnio jednak postanowiłem wymienić go na 500.
Zakupiłem więc AMD k6-2/500 AFX i wpiąłem go do płytki. Nastawiłem
częstotliwość magistrali na 100 mhz, mnożnik na 5 i z niekłamanym
uśmiechem na twarzy uruchomiłem kompa :). Niestety maszynka zatrzymała
się na przepięknym i przez wyszstkich lubianym obrazku startowym win 98
:)) i dalej ani rusz. Po paru minutach grzebania w kompie wiedziałem
już, że niezależnie od mnożnika, winda nie chce startować na czest
magistrali 100 i 95 mhz, które są mi niezbędne by wyciągnąć chociaż 450
mhz z nowego procka.

będe wdzięczny za pomoc
Moomin