Re: Co sądzicie o dyskach SAMSUNG?

Autor: Kulonik (zbysios_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 16:06:52 MET DST

Hej,

Użytkownik <neoonline_at_poczta.onet.pl> napisał...
> Co sądzicie o dyskach SAMSUNG? Interesuje mnie odpornosc na awarie,
szybkosc,
> glosnosc i to jak wypadaja w porownaniu z dyskami innych producentow.

Szczerze odradzam. Słabe wydajnościowo (kiepskie transfery, długi czas
dostepu) oraz stosunkowo duża awaryjność. Jedynym plusem jest ich niższa
cena w porównaniu z konkurencją, ale szkoda nerwów za takie pieniądze. Moja
opinia wynika z doświadczenia z pracy z takimi dyskami. Naprawdę lepiej
dołożyć trochę grosza i kupić coś innego (WD, IBM lub Seagate'a).
Pozdrowienia
Zbyszek