DVD COMBO

Autor: FLOYD (marcin_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 13:49:46 MET DST

Witam!
(1) Zastanawiam się nad kupnem DVD-COMBO (DVD+nagrywarka CD).
Czy macie doświadczenia z tego typu urządzeniami ?
Chodzi mi o rekomendacje jakiejś firmy, która to robi oraz o podanie ceny
brutto.
(2) Teraz druga sprawa: Czy do odtwarzania filmów DVD na kompie powiedzmy
ATHLON powyżej 1 GHZ i 256MB Ramu, potrzebny jest jeszcze dekoder, czy też
softwareowa dekompresja wystarczy w przypadku takiego sprzętu ?
(3) Dziwi mnie zachowanie mojej Rivy TNT2 M64 32MB (PowerColor).
Gdy testowałem ją w teście Final Reality to okazało się, że karta kumpla
Riva TNT 16MB RAM (ASUS), ma lepsze osiągi niż moja karta (i to zarówno na
Celeron 366A jak też na AMD K6-2 500). O co chodzi z tym M64 ?

Serdecznie Pozdrawiam!