Re: Jakaś muzyka...

Autor: Tomek (ati_at_poczta.fm)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 10:57:41 MET DST

"Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com>
napisał w wiadomości:

> > > To niech se daruje i kupi SB Live OEM.

> > Dla mnie to nie ma różnicy.
> > Ja ją będę tylko instalował...

> masz popedy sado-maso? :)))

Czemu tak sądzisz... :))
Przewinąłem się przez wiele kart i żadna nie sprawiała
problemów w instalacji (no może raz, gdy musiałem
zmusić kartę GravisUltrasound do pracy pod W98
ze starymi sterami od W95)

> no nie wiem. czasem sie da, ale trzeba miec ten dar :)

Mnie chyba go brakuje.... Próbowałem wiele razy ;)
Ja mu mówię SB128, a on że nawet nie chce o tym słyszeć...

Pójdę chyba na kompromis i wymuszę na nim kupno Y724 :)
A tak pozatym to słyczałem niezbyt pozytywne opinie o produkcie
Zoltrixa (Nightingale). Ludzie mają problemy z uzyskaniem
fullduplexu na tej karcie (tzn. raz chodzi a czasami nie...)

Pozdrawiam