Re: Soltek SL-56H5 + 256MB Ram = wolno

Autor: gabryhh (gabryhh_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 10:08:35 MET DST

> 256Mb
> mam wynik ok 1300, pozniej przy 192Mb mam 1500, przy 128 mam 2200....

jest to związane z keszowaniem pamięci, jeżeli masz powyżej 128 mb ram-u,
kesz na płycie powinien mieć 1 mb i włączone w biosie TAG 10 bit, jeżeli nie
masz tego to polecam program setk6, wrzucasz go do startupa z parametrem
/on, transfer do/z pamięci zwiększa się do 5 razy

> Pomijam tez fakt ze na takiej karcie graficznej i procku wynik powinien
byc
> ok 5000 3d markow....

niestety muszę cię zmartwić, ale więcej nie wyciśniesz, ja sam robiłem test
k6-3 + GF 2 GTS i nie pamiętam dokładnie ale na pewno nie przekroczyłem 3000
3dmarków, poprostu te karty dostają kopa dopiero na duronach, toms hardware
zaleca do k6 karty voodoo, jako jedyne mają sterowniki zoptymalizowane pod
3d now "na poważnie", sam niedawno testowałem q3 na v3 velocity @166
1024*768 chodziło w miarę płynnie, jednak nie polecam anyway bo w d3d
tragedia jest

> Robilem juz wszystko, patche na 4in1... itp...itd...
>
> Ulkesh

kto nie szuka ten nie znajduje......pozdro gabryhh