Ez-drive lub inny disk manager

Autor: Robert Hiczuk (plotery_at_magit.com.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 10:50:05 MET DST

Witam, mam stary komp w ktorym byly dwa dyski, na systemowym byl
postawiony jakis programik do "oszwabienia" biosu w celu zainstalowania
drugiego dysku Seagate, o pojemnosci 850 MB (wczesniej bios go nie
widzial), niestety dysk systemowy "sie skonczyl" i mam wielki klopot z
odzyskaniem danych z drugiego dysku. Czy ktos ma jakies rozwiazanie tego
problemu? Fdisk pokazuje na drugim dysku non-dos partition. Owszem
instalacja kolejnych disk managerow wchodzi w rachube ale jest to
piekielnie uciazliwe i czasochlonne. Prosze o pomoc i ewentualna
podpowiedz na adres mailto:robert.hiczuk_at_polifot.com.pl

--
Robert Hiczuk