karta sieciowa blokuje AOpent MX3WL ?

Autor: Robert Pyzel (rpyzel_at_box43.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 09:39:49 MET DST

Mam sprawny komp. z płytą AOpen MX3WL, wtykam kartę sieciową EP-320X-R
i komputer nie startuje, blado świeci kontrolka HD, nie świeci
kontrolka klawiatury. Wyjmuję kartę, włączam komp. Wszystko gra. Karty
sprawne (w innych kompach OK). Zmiana slotu nic nie daje. Dzieje się
to tylko na obu kompach z tą płytą. Na WWW Aopena właśnie idę, ale
może ktoś zetknął się z takim zjawiskiem.

P.S. Wysyłam drugi raz, bo coś mi zerwało połaczenie i nie wiem czy
poszło.

--
Tai-Chi jest świetnym treningiem szybkości. Stuletni mistrzowie
 i młodzi początkujący bez trudu ćwiczą w tym samym rytmie.