Mikrosoft spiepszyl mi komputer !!!

Autor: sofu (sofu_at_kki.net.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 09:19:01 MET DST

A bylo tak!
Mam kompa ATX (PII-350 Mhz) z wymiennymi dyskami.
Na jednym dysku Windows 98 a na drugim Windows 98 SE.
Zachcialo mi sie instalowac oprogramowanie Microsoftu IntelliPoint do
obslugi myszy IntelliMouse.
Po zainstalowaniu oprogramowania myszy na dysku z Windows 98 SE okazalo sie,
ze komp sie nie wylancza.
Zamykam go, a on "w kolo Macieju" wstaje od nowa i tylko wyciagniecie
wtyczki z sieci pomaga.
Zainstalowalem latke do zamykania, nic z tego, sprawdzilem na czy jest
sterowanie przerwaniami w PCI , nic nie pomaga.
Co ciekawe po zalozeniu dysku z Windows 98 gdzie nic nie ruszalem (nie
instalowalem cholernego IntelliPoint) komputer tez sie nie wylancza.
A wiec pomieszalo sie cos w Biosie, tylko co?! Na oko wszystko jest jak
bylo.
Czy ktos ma jakas rade na przypadlosc mojego komputera, bo cos mi sie
wydaje, ze nie wytrzymal "potegi" Microsoftu.

--
Janusz sofu_at_kki.net.pl