Re: POTRZEBUJE OPINI !!!!!

Autor: Andrzej (a.chmielarski_at_wp.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 08:08:14 MET DST

Użytkownik ">>LorD_GarY<<" <gary_at_space.pl> napisał w wiadomości
> Cześć!!
> Chcę zakupić AMD ATHLONA 1,2-1,3 (266)Mhz
> mam problem z wyborem płyty.Chciałbym kupić na chipsecie KT266 , słyszałem
> że już jest KT266A , wydajniejszy i nie wiem jakie marki , chciałem Asusa
,
> albo Abita , ale Asus drogi.
> Proszę pomóżcie , mam decyzje że kupie nawet drogą płytę ale czy warto AMD
> ????

Czesc
Troche problemow stwarza zainstalowanie na takiej plycie (plyta ASUS) karty
muzycznej SB Live! Musisz wtedy pobrac patch do chipsetu VIA a i wtedy nie
jest to proste (przynajmniej ja sie troche naglowkowalem ;)))))))) ).
Ale calosc jest OK. I jesli tylko sie odwazysz to polecam taka konfiguracje.

Andrzej