Re: Mustek 600 II N - gdzie podlaczyc ? (albo jak) ??

Autor: D.Z. (123_at_abc.def)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 05:23:44 MET DST

On Mon, 3 Sep 2001 18:45:32 +0200, "Adam Salamon" <adi_at_klub.chip.pl>
wrote:

>Witam.
>
>Kilka lat temu kupilem skaner jak w temacie.
>Problem w tym, ze jest on podlaczany do specjalnej karty (jakas wersja SCSI
>???) na zlaczu ISA w komputerze.
>
>No i mam problem - po zmianie plyty glownej nie ma gdzie go podlaczyc.
>
>Jesli ktos wie jaka wersje zlacza obsluguje ten skaner, albo czy istnieja
>takie same karty w wersji PCI, to prosze o kontakt.
musisz niestety kupic najtancza karte pci scsi
takich kart powinno byc mnostwo w sprzedazy
mozesz nawet uzyc scsi kontroler do twardzielow jedyny wymog to
wyjscie zewnetrzne musi byc takie jak na kablu do skanera (z tym ze
takie karty sa drozsze)