Re: jiter correction

Autor: D.Z. (123_at_abc.def)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 04:35:10 MET DST

On Sun, 2 Sep 2001 20:56:13 +0200, "Changer" <changer_at_go2.pl> wrote:

>jiter correction skad moge taki filtr wziac albo dorzucic zeby przy
>nagrywaniu plyt audio nie nagrywalo mi z zacieciami kawalkow z trzaskami
>pozdro

sprobuj nagrywac na mniejszej predkosci najlepiej 1x lub 2x
a prawie napewno nie bedzie trzaskow
jezeli ciagle beda wystepowaly to pomoc moze wlaczanie lub wylaczenie
trybu dma dla twardziela i nagrywarki ale bedziesz musial pokombinowac
co dla ciebie bedzie dzialalo
pewny jestez ze trzaski nie wystepuja przy rippowaniu muzyki?
(to tez bywa problemem gdy probujesz rippowac muzyke ze zbyt duza
predkoscia - nie kazdy naped sobie dobrze radz z predkosciami powyzej
2x-4x)