Re: jaki napied DVD?

Autor: D.Z. (123_at_abc.def)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 04:24:25 MET DST

On Sat, 25 Aug 2001 23:56:06 +0200, "MW" <toto_at_ether.zsk.p.lodz.pl>
wrote:

>moglbys mi przyblizyc o co ci chodzi?
>jak juz pisalem jestem lekko do tylu z informacjami o dvd :(
>nigdy sie w to nie wgryzalem bo nie mialem takiej potrzeby :))
>przszla kryska na matyska :)) jak mowi polskie przyslowie.
poszukaj troche na internecie o region free firmware do dvd
zobacz jakie uda sie tobie znalezc i wtedy kup jakis z listy
acery, pionnery i niektore toshiby maja shackowane firmware
tzn biora dyski z kazdego regionu, wylaczone macrovision
itp