Problem z WinOnCD i obrazami w *.iso

Autor: Michał Jarski (jarski_at_rubikon.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 01:30:29 MET DST

Vitam ;)
Mam irytujący problem, mianowicie spaliłem (zepsułem) sobie parę płyt
bezskutecznie próbując nagrać ściągnięte obrazy iso (linux.iso) przy
pomocy Windows2000 i WinOnCD.
(nie mogę zmienić narzędzi, bo to nie mój komp i nie moja nagrywarka)
Za każdym razem proces nagrywania kończy się sukcesem (tak twierdzi
program), ale płytki nie dają się czytać (tak jakby nic nie było w
napędzie), a WinOnCD twierdzi, że coś tam jest, ale z niezamkniętą
sesją.
Nagrywam w ten sposób:
New / Other / Track Image / wybieram filtr *.iso / wybieram mój plik
linux.iso / WinOnCD go łyka / disc / nagrywanie / wypalone / ....
(guzik)
Próbowałem z New / Copy / CDImage .... to samo ;(
Qrcze ! Jak obejść to badziewie ?
Pozdrawiam,
mj

PS. WinOnCD 3.7, nagrywarka sprawna - inne płytki (pliki luzem)
nagrywają się ok.