Re: KT7A vs KT7E

Autor: BaSioR (basior_at_go2.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 00:48:54 MET DST

> Witam grupowiczow
> Moje pytanie jest zwiazane z plytami glownymi Abit'a mianowicie jaka jest
> roznica
> miedzy tymi dwoma modelami ?
> KT7E jest tansza gdzies tak ok 100 zlotych od KT7A, co tlumaczy (znalazlem
> necie)
> ze E ma max bus 200MHz natomiast A 266MHz.
> Lecz znalazlem tez gdzie indziej inne info na temat tych plyt:
> http://www.bicomp.pl/cennik/produkty/abit_kt7e.html
> http://www.bicomp.pl/cennik/produkty/abit_kt7a.html
> z ktorych wynika ze E jest nowoczesniejszy i posiada RAID ???

> [...]

gdy porownywalem te plyty to myslalem ze
KT7A jest na ATA66 i bez RAID'u
KT7A-RAID na ATA 66 plus kontroler ATA100 z RAID
KT7E z ATA100 ale bez RAID'u

ale patrzac na te porownanie to juz oglupialem
aha KT7E ma chyba jakis nowszy bios ktory byl testowany na KT7 i na KT7A

ale sam mam KT7-RAID i jestem zadowolony chociaz musialem sie niezle bawic
updatuje najnowsze biosy ...