Wariujący CD-ROM LG 52x

Autor: PoEl (P.Poplawski_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 00:11:21 MET DST

Taki wkurzający problem, CD-ROM jak w temacie potrafi zająć cały kanał IDE,
tak, że w przypadku instalowania jakiegoś softu z płyty, lub po prostu przy
kopiowaniu plików na dysk system operacyjny stwierdza, że nie ma dostępu do
dysku twardego i sie wiesza, albo pozwala na dalszą pracę.
CD-ROM w trybie PIO4 na własnej taśmie (jest sam),
próbowałem w kompie z dyskiem na pierwszym kanale w trybie Ultra ATA 100 i
innym kompie z dyskiem twardym w trybie (też na pierwszym kanale) w trybie
UDMA2 i to samo.

Jeżeli wiecie o co chodzi to dajcie znać, bo wymienić mi go nie chcą.