Re: Euro+ - dzialania niezgodne z prawem :-)

Autor: MCC (666mcc_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 23:39:59 MET DST

Witam

Dzieki - zaraz przetestuje wszelkie rozwiazania. Mam tylko one more
question - czy deamon toolsy musza byc w kompie, mimo przegrywania z
subkanalami ?

Przegrywalem samsungiem u kolegi (bo moja yamaha 3-letnia 16s costam nie
bierze subkanalow) ktory to w/g clone'a ma subkanaly. Co do odczytu to dvd
pioneer 116.

MCC