Re: amd 550 - jaka grafika ? i inne

Autor: teo (teo27_at_go2.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 19:57:28 MET DST

Funky_Kowal napisał(a) w wiadomości:
<044c01c133ac$9345c820$6f584cd5_at_baza>...

aktualnie teraz mam trident super vga (1mb) i pod isa
ale to tylko po to abym mogl wogole poczte odebrac
co dziwne pracuje mi tylko na 16 kolorach
do wyboru mam jeszcze 256 i to by bylo na tyle (a nawet jesli nastawiam na
256 to winda zyczy sobie restart i nawet jak na to sie zgodze to i tak
zostaje przy swoich 16)

>A nawet jezeli nie, to proponuje Ci
>pojscie na gielde komputerowa i kupienie np. Virge/Matrox + VooDoo II
>12MB. Mozliwe, ze bedzie troche wiecej kosztowac (chyba, ze juz masz
>2D), ale obie karty chodza pod PCI i omina Cie wszystkie problemy
>zwiazane z AGP pod VIA!!!!

ale wlasnie po to jest agp zeby tam grafe wsadzic
czyli jak ?
kazda karta agp pod mojego chipseta via nie bedzie chodzic ?

i czy w wypadku iz karta calkowcie odmowi mi posluszenstwa przez
nieodpowiednia plyte glowna czy moge to zglosic do reklamacji i ubiegac sie
o nowy model, lub tez inny (za doplata ?)

ia