Re: testy Pentium4 2Ghz

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 23:00:01 MET DST

> No właśnie tu o Piłę chodzi... Jego testy są nieco bez sensu.
> Zaczynają się od Sandry i Quake, zero porównania z innymi procesorami
> (laboratorium, które ma wyniki tylko dwóch komputerów?)... Brak też
> tak popularnych wszędzie testów jak AquaMark czy UT na przykład
> (które dość marnie wypadają na Intelach).

jeśli już się czepiamy to i ja dodam, iż mnie irytuje sposób przedstawiania
wyników. na każdym (nawet nie największym serwisie) wyniki porównać są w
postaci wykresów słupkowych. a tu taki gigant popeline odwala. osobiście
bardzo mi nie odpowiada porównywanie cyferek tym bardziej, że jest ich tam
tak dużo. czyżby brak umiejętności posługiwania się choćby Excel-em
(podejżewam raczej leserstwo)?

Pozdro. Seba