Re: Czy kupic Sound Blaster 128 PCI

Autor: Piotrek (piotrek_at_duo.com.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 23:02:44 MET DST

> No to udowodnij mi na jakiej podstawie starsza karta oparta na ISA ma byc
> lepsza od nowszej technologicznie karty na PCI ktora obsluguje EAX (bo wlasnie
> 128 obsluguje EAX).

Kurde stary, o czym my w ogole rozmawiamy.
Myslisz, ze jak karta jest na PCI to jest lepsza?
Nie mozna sie bardziej pomylic...
Ja juz nie mam sily takim ludziom tlumaczyc, najprosciej
bylo by Wam dac jedna i druga i po niecalym dniu albo
wrecz paru chwilach sami zdecydowali byscie jednoglosnie
za AWE64 ISA.... jestem tego pewien

Pozdrawiam
piotrek