Re: Euro+ - dzialania niezgodne z prawem :-)

Autor: Pjotr (pjotr_at_poland.com)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 19:49:07 MET DST

Some day I met a message from "Marteczek" <marteczek_at_gmx.co.uk>. The message
said:
> O ile mnie pamiec nie myli to zabezpieczenie
> Securom, ktore jest stosowane w Euro Plus + Reward,
> sprawdza, czy nosnik jest plyta nagrywalna.
> Jest to mozliwe, gdy kopie plyty wlozysz do nagrywarki.
> Wniosek: POPRAWNIE skopiowany program nalezy
> wlozyc do ZWYKLEGO napedu CD-Rom.

a IMHO wszystko zalezy od twojej nagrywarki - czy potrafi czytac (tak, to
jest b. wazne) i oczywiscie zapisywac subkanaly, tryb DAO-RAW itd. itp. Moj
kumpel ma jakiegos marnego LG, ktory wprawdzie potrafi zapisywac subkanaly,
ale niestety nie odczytuje ich (w pewnym sensie to wydaje mi sie troche
glupie - nagrywarka potrafi zapisywac, ale nie potrafi odczytac - chyba
powinno byc na odwrot ;)) Jednym slowem - nagrywarka nie jest w pelni
kompatybilna z CloneCD. Natomiast gdy od jakiegos kolesia zlapanego przez
siec dowiedzialem sie, ze sukces to nagrywarka z w/w funkcjami plus CloneCD.
Chyba ma racje, bo mi skopiowal doskonale. Co do plyt od mojego qmpla, to sa
PRAWIE nic nie warte - nic w "normalny" sposob nie da sie
zainstalowac, ale mam swoja metode: robie obraz plyty programikiem CloneCD,
odpalam to DaemonTools z emulacja Securom, zamieniam literki dysku
("wirtualny" jako pierwszy, tzn. przed "prawdziwym" - inaczej sie nie
instaluje),instaluje z "wirtualnego" napedu, z powrotem zmieniam literki
napedow, robie restart i co? Ciesze sie, ze moge odpalac EuroPlus+ Reward ze
swojego cdka ;)) Aha, wszelkie prawa zastrzezone ;))
PS Jest taka sprawa, ktora nie daje mi spokoju. Po kazdym pierwszym
uruchomieniu Euro (po kazdym restarcie) musze miec wlaczonego Daemona,
inaczej otrzymuje wspanialy czarny ekranik. Potem juz moge spokojne go
(Daemona) wylaczyc, Euro uruchamia mi sie normalnie. Czy ktos nie wie moze
dlaczego tak sie dzieje? Moze do mojej pamieci sa kopiowane jakies
tajemnicze biblioteki? ;))

--
Pozdr & CU _-_-_-_-_ Pjotr (pjotr_at_poland.com) -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
// "Może być i pakt z diabłem, pomyślał Larry przerzucając zalegające na