Re: Monitory LCD i sklepy internetowe

Autor: Pawel (polm_at_kki.net.pl)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 23:12:04 MET DST

> Ja Ci stanowczo odradzam kupowanie monitora LCD w sklepie
> internetowym. Widzisz, technologia produkcji monitorow LCD nie jest
> doskonala. I zawsze sa monitory, w ktorych pare piksli nie swieci. I
> teraz norma kazdego producenta okresla ile takich pixli moze byc
> maxymalnie walnietych. I np. jesli monitor ma ich wiecej niz 10,
> monitor sie wywala, jesli jest mniej niz 10, monitor idzie do sklepu
> jako sprawny. Teraz ty taki kupujesz i chcesz zareklamowac, bo ci nie
> swieci 10 pixli. A sklep mowi: takiego wala, bo takie sa normy
> [...]

Zasadniczo masz racje ze należy najpierw dobrze ogladnac dana sztuke. Ale
wiem jaki jest problem z obejrzeniem LCD w sklepie (najczesaciej sprowadzaja
na zamowienie po wplacie zaliczki). Dlatego wlasnie lepiej kupowac przez
interenet ale w dobrych sklepach. O ile wiem zgodnie z obowiazujacym prawem
klient moze zwrocic towar bez podania przyczyny jesli kupno nastepuje poza
siedziba sprzedawcy tj. m.in. przez interenet - sam tak kupowałem 19 (nie
chcieli pokazac w sklepie) i okazało sie ze ma wade - 3 martwe pixele (norma
producenta Iiyama dopuszcza 7) po 5 dniowym ogladaniu (czyz nozna dokładniej
:)- odeslalem na koszt !!! sklepu wysylkowego i zrocili kase bez slowa -
FFcomputers).
Pozdrawiam
Paweł