Re: Jaka nagrywarke wybrac???

Autor: Rafal... (r_afal_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 22:51:20 MET DST

Użytkownik "-=KEVLAR=-" <kevlarcd_at_terramail.pl> napisał w wiadomości

> ... nagrywarki firmy nie Teac i nie Plextor lubia robić
>
> To chyba miales pecha :)
> ja mialem 3x Plex rozny i zadna nie padla
> a jaki mialy przepal to nie napisze bo moglbym miec klopot :)

chyba nie dokładnie przeczytałes co napisałem ;-)))
"nagrywarki firmy NIE Teac i NIE Plextor..." czyli prawie wszystko inne niż
wymieniony Teac i Plextor pada w niedługim czasie po skończeniu sie
gwarancji :(

...pisze _prawie wszystko_ bo są też wyjątki, ale napewno lubi padać Yamaha,
Samsung...

Rafal