znowu DPTA

Autor: Janusz (jsep_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 22:47:55 MET DST

Padł mi windows.
Okazało się, że uszkodzony FAT.
Sformatować się nie dał, podczas zakładania nowych partycji FDISK gadał, że
są badsektory.
Miałem go dać do serwisu, ale ściągnąłem program IBM-a do sprawdzania dysków
(Drive Fitness Test) i ten program po wykryciu badsektorów zaproponował
naprawe przez wyzerowanie dysku.
Program zakończył się sukcesem i dysk chodzi.
Czy powinienem tak robić, czy od razu oddać dysk do reklamacji.
Czy "wyzerowanie" dysku to faktyczna naprawa błędów logicznych, czy
zamaskowanie fizycznych.
pzdr

Janusz