Re: zestaw do 5500 zl

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 22:05:25 MET DST

Niejaki(a) Krzysiek <silverman_at_go2.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):

> kolejny upary na dysk 7200rpm do domowego uzytku

nigdy neiwiadomo co sie bedzie na tym kompie robic, pozatym wrzucanie
5400rpm jest treoche jakby sie wydawalo nei na miejscu. pomysl to tak -
przylazi kumpel i patrzy, patrzy i tutaj rakieta i co do dysku
stwierdzi, ze "sit".

a ja osobiscie tez wole 5400rpm, 2x mniej pradu wpiepszaja, nie grzeja
sie, i sa dlugowieczniejsze :) juz sie do trzeciego z kolei do mojego
kompa 5400rpm przymierzam :) ale to jeszcze potrwa :)

tylko, ze u mnie bardzo zadko dysk jest w "ostrym obciazeniu" glowic,
najczesciej sobie wiruja talerze tylko - komputerek chodzi czesto
24h/doba.

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__________txt by: Nick - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|