Re: Plytka pod Durona, jaka wybrac.....?

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 22:11:58 MET DST

> komp ma byc do pracy i do zabawy, czyli do wszystkiego, bardziej do
> pracy niz do zabawy, hmmm potrzebna mi stabilna plyta.......ale taka
> zebym mogl wsadzic mojego SB AWE 64 na ISi'e.

ta karta jest warta ze 30 zlotych. gra ladnie ale zadne cudo to nie jest.
jak Ci nie bedzie odpowiadac muzyka zintegrowana na plycie to kup sobie
jakas lepsza na PCI.
testy plyty ECS na SISie poczytaj na www.in4.pl www.pc.com.pl www.tweak.pl

i pod zadnym pozorem nie kupuj Abita tylko dlatego ze ma zlacze ISA.

pzdr.
trzmiel