Szybkość modemu

Autor: Leszczu (leszczu3_at_go2.pl)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 20:56:24 MET DST

Heya, nie jestem pewien, czy to dobra grupa, ale innej nie znalazłem, więc
sorry...

Mam modem 56,6 i szybkość w nazwie to oczywiście teoria. Zwykle Godzilla ma
speed ok. 4 KB/s (np. 1 MB ściąga się w około 6 minut). A dziś ściągałem coś
i dostałem prędkość 50 KB/s, czemu odpowiadał realny transfer - marzenie jak
dla mnie.
Czy więc po odpowiedniej konfiguracji softem może tak chodzić zawsze, czy to
jakiś przebłysk na łączach (dodam, że kilkuiminutowy)?

Dzięki!
Leszczu.