Re: uzywana nagrywarka

Autor: Piotr Nowak (piotrus_at_pocztal.com)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 19:28:35 MET DST

> "Od groma" to by bylo tyle dziennie :)
Napisalem min, 20 miesiecznie, ale zdarzalo sie i tak ze musialem ok 50 na
tydzien nagrac.

> Bo to jest IMHO tak: jak ktos ma problemy ze sprzetem to pisze ze 'xxxxx
> jest do bani' a jak komus dziala OK to siedzi cicho. Ja np. twierdze ze
> nagrywarki/cdromy LG, dyski Seagate, nawet plyty PC-Chips sa OK - w rekach
> kogos kto sie zna na rzeczy :-))

No ale co mozna zle zobic z nagrywarka? :) Albo dziala albo nie.Wg mnie
wieksze szanse sa ze mi RAm padnie niz nagrywarka. Jeszcze gdzies mam w
szufladzie taki zabytek, ktory kupilem za grosze od kogos, a mianowicie
nagrywarka 1x CDR. Nie wiem ile poprzedni wlasciciel jej uzywal, ale ja tak
jak juz pisalem, i nadal dziala znakomicie.

Pozdrawiam

Piotr