jak teraz polecacie hd ...

Autor: Dariusz Gocol (dgocol_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 19:20:13 MET DST

No wlasnie ... jakis czas temu jak sie tym interesowalem,
najlepsze dla mnie byly IBM'y (ostatni jaki mam to 15GB 5400rpm)
Ale cos chyba z nimi sie potem popsulo ...
Pierwsze co mnie zniechecilo to, ze na 4-letnim 3.6GB pojawily mi sie bad'y,
ale to jeszcze mozna zrozumiec, w koncu dzis to juz staruszek :)).
Ale malo tego, dwoch znajomych ma 30GB 5400rpm (jeden chyba ma nawet 7200
rpm)
i tez zaczynaja cos narzekac po ok. 6 miesiacach uzytkowania
(dziwne piski, pojawily sie bady, udalo sie jednak je sformatowac,
a teraz to nawet zaczynaja chrobotac :)).

Poniewaz chcialem bratu zmodernizowac sprzet - wlozyc mu moje 15GB,
a samemu sie rozgladnac za czyms szybszym.
Myslalem o pojemnosciach od 20 GB, koniecznie 7200rpm i abym przy tym nie
ogluchl :))
Z opini co widzialem to Barracuda raczej odpada, podobno tez troche padaja
Mialem kiedys Caviarka, ale tez troche na niego narzekalem, nie wiem jak
jest dzis.
Zostaje jakis Samsung, Quantum, Fujitsu (no wlasnie co to sa te lozyska
olejowe,
i na ile to zdaje egzamin ?) albo no wlasnie IBM ...
Slyszalem, ze z IBM'a weszla w ogole nowsza jakas technologia (tak
zapewniaja w cennikach :)).
Prosze o opinie lub jakies stronki z testami.
Dzieki
Darek

PS. Plyta Asus A7V z Promise UDMA 100.