Program do obsługi Wake-On-RTC Alarm

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_gd.home.pl)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 14:23:00 MET DST

No właśnie, czy jest coś takiego? Ta funkcja BIOS'u bardzo mi się podoba,
ale korzystanie z niej z poziomu setup'u jest niewygodne. Czy istnieje
program pod Windows, który umożliwia zaplanowanie szeregu włączeń/wyłączeń,
ustawianie godzin włączenia dla poszczególnych dni tygodnia, itp.? A może
(wiem, wiem, NTG ;-)) ktoś wie, jak dostać się do odpowiedniego obszaru
pamięci CMOS z poziomu Delphi?

Pozdrawiam
Zbyszek T.