Re: Program do sprawdzenia POBORU WATT

Autor: Mirosław Moczyróg (mirekm_at_post.pl)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 18:49:24 MET DST

Piotrek wrote:

> Witam,
>
> wiem, ze jest gdzies taki malutki programik obliczajacy
> pobor mocy Watt po wpisaniu ilosci Mhz i wybraniu
> odpowiedniego procesora. Nie wiecie skad mozna
> go sciagnac? Moze jakis bezposredni link?
> Mam modem :(

Nie wiem o jaki procesor ci chodzi, ale jesli to Intel, to na ich
stronach jest dokumentacja, w ktorej sa podane wartosci srednie i
maksymalne poboru mocy dla roznych czestlotliwosci. To samo, plus dane
dla praktycznie wszystkich innch procesorow z rodziny 86 znajdziesz na
www.sandpile.org.

pozdrawiam,

mirek