Re: VIA i TNT2 problem, jaki patch ?

Autor: Dzibas (dzibas_at_interia.pl)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 17:24:15 MET DST

>SP nie jest wydawane bez celu. Najpierw obowiazkowo 4in1 a dopiero
>potem zabawa z DX (w ostatecznosci)

Ja o tym doskonale wiem. Może trochę nieprecyzyjnie się wyraziłem,
faktycznie 4in1 jest u mnie instalowane jako trzecie w kolejności
oprogramowanie (po winzgrozie i programie antywirusowym). Swego czasu
robilem reinstalke systemu bodajże 6 razy, żeby znaleźć przyczynę
takiego zachowania się grafiki. I okazało się, że był właśnie directx.

--
Pozdrawiam
Dzibas