Re: Jaka poleciacie przejsciowke na fcpga?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 15:40:30 MET DST

hudson napłodził(a):

> revision 1.04

spoko, kup przelote MSI

> mam tam teraz pIII500 na fsb100. Nie wiem tylko jaki procek lepiej
> kupic - czy cos na fsb 100 np 800 i dac mu 133 - wtedy chyba dosc
> konkretny wentylator winienem miec, czy tez po prostu jakis 933fsb133

jak wolisz , ja osobiscie ci polecam CELERONa jesli komp do gier ,
jesli komp ma byc serverem wieeelkiej bazy danych lub bedziesz na nim
calymi dniami katowal 3Dmaxa to p3
Celka 800 i na 133 tylko pamietaj o grafice lub celka 766 stepping cD0
i wyciagasz 1150Mhz

> zastanawia mnie tylko jeszcze mnoznik - p2b ma max. x8 - czy jesli
> wkaldam przejsciowke to moge sie juz nie przejmowac tym mnoznikiem
> z plyty?

niech cie nie zastanawia , to atrapa

--
Pozdrawiam.