Podlaczyć USB ?.

Autor: Piotero (mieto_SPAM_at_viper.pl)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 15:50:36 MET DST

Witam,
Mam maly problem. Kupilem sobie sledzia z USB i chcialbym go podlaczyc.
Slyszalem jednak iz jesli zrobi sie to zle mozna spalic urzadzenie, ktore
potem potem do niego podlaczymy. Dlatego tez mam pytanko, jaki kolor kabelka
oznacza zasilanie 5 Volt. Czarny czy czerwony ???
Przy okazji mam pytanie. Z portu USB do plyty idzie 5 przewodow natomiast z
tego co wyczytalem plyta obsluguje tylko 4 tzn.
USB +5 Vols,
USB Port 0 -
USB Port 0 +
Ground