Re: problem ze złączem PCI ABIT BE6

Autor: damian (dembor_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 12:32:21 MET DST

"Marek P" <marekp!@ata.com.pl> wrote in message
news:9p6qjl$is2$1_at_news.tpi.pl...
> Mam płytę ABIT BE6 -raid
> Problem moj polega na tym, ze zadne utrzadzenie nie chce działać na slocie
> PCI polozonym najdalej od karty graficznej tzn. na dole.
> Jest to plyta z 5*PCI + 1*ISA mam obsadzone wszystkie sloty włącznie z
> ISA(karta sieciowa) i ostatnio dokupilem jeszcze jedna kartę i chciałem
> wykorzystac
> ostatni slot niestety żadne urządzenie nie chce działac. Może ktos mial
taki
> problem, a moze to jest usterka i nalezy plye oddac do serwisu
> Prosze o pomoc. Z gory dziekuje za sensowne odpowiedzi.
> [...]

czesc

musisz wiedziec ze:
1. pci1 wspoldzieli przerwanie z agp
2. pci2 wspoldzieli przerwanie z pci5
3. pci3 wspoldzieli przerwanie z hpt
4. pci5 uzywa tego samego sygnalu sterowania
 magistrala (bus master control signal) co hpt

BTW:jest to dokladnie opisane w instrukcji

jak widzisz nie jest latwo obdarowac karty zasobami
tak zeby wszystkie byly zadowolone

napisz jeszcze co tam nawsadzales

damian
dembor_at_poczta.onet.pl