DVD problem...

Autor: siwybob (siwybob_at_poczta.fm)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 12:38:50 MET DST

Witam!

Mam pytanko:
Kupilem ostatnio DVD /Toshiba SD-M1502/ Moj komp to Duron 850, 320MB RAM,
Geforce2MX... Jednak zauwazylem, przy odtwarzaniu niektorych filmow
/PowerDVD/ niepokojace przyspieszenia odtwarzania filmu, np. na Species 2.
Jest to meczace i ciezko oglagac firm.. Inne filmy, ktore mialem, na razie,
okazje obejrzec chodza OK. Nie wiem czego to moze byc wina? Konfiguracja
jest OK, DVD chodzi na UDMA, nie wiem co sie dzieje. Moze jakas kiepska
plytka?. Help!
THX

pozdrowienia siwybob

Friends PL - http://www.friends.stopklatka.pl/