Re: też to mam

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 11:05:18 MET DST

Użytkownik Artur <aptur_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9p494e$8fe$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
>
> Wielokrotnie czytałem o rwących divix'ach a u mnie działało wszystko ok.,
> ale do czasu...
>
> Wymieniłem zasłużoną voodoo banshee (divx chodził na niej bardzo płynnnie)
> na gf mx 400 i się zaczęło.
>
> Filmy w divx po prostu rwą...
> Podaję konfigurację: celeron700, asus cuv4x, 128ram
>
> Karta mx 400 nie jest markowa, zastanawiam się czy jak zasadzę np Leadteka
> mx400 też tak będzie?

Wymień sterowniki na 12.90 lub 14.70
www.tweak.pl
W biosie kompa możesz też podrasować pamięci,
dobrze by było włączyć 4-way interleaving.
Oczywiście dma masz włączone we właściwościach
dysku (lub kontrolera)

PeJot