Overclocking Diamond Viper 770 [TNT2]

Autor: Błażej Cieliński (blazej7_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 09:52:41 MET DST

Czesc!

Kupilem sobie te karte i chce z niej wyciagnac co sie da. Standardowo
taktowana jest 125/150. Pozniej przelaczylem na 143/166 i tez chodzila
dobrze. Artifact tester nie znajduje zadnych artefaktow. troche sie jednak
boje, zeby nie rozwalic karty, stad moje pyania
1. czy sa to czestotliwosci bezpieczne BTW. pamiec to SDRAM
2. czy da sie podkrecic jeszcze bardziej?
3. jak mierzyc temperature ?

I jeszcze jedno mam plyte na chipie SiS 5591 z zainstalowanymi sterownikami
GART.W DXdiag teksturowanie AGP jest wlaczone. Mimo to nie moge korzystac z
pamieci systemowej. Riva Tuner pokazuje
 AGP transfer Rate PCI
sideband addresing off
agp fastwrites off

do tego pisze, ze ustawienia sa determined by driver i wszystko jest na
szaro, czyli ustawien zmienic sie nie da. Czy jest moze jakis sposob na
sklonienie driverow do zmiany zdania? Poza tym nawet w tym trybie powinno
sie dac przypisac czesc pamieci systemowej, ale mimo ustawienia t ego we
wlasciwosciach, nic to nie daje (przynajmniej na detonatorach 6.50) na 21.81
to dzialalo, ale za w 3dmarku99 byl mniejszy wynik.

Blazej