Re: Bios

Autor: Zbigniew Niedzwiedz (zoon_at_lu.onet.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 20:04:28 MET DST

On Mon, 03 Sep 2001 16:13:37 +0200, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:

>To wejdź na stronę WWW Seagate i poszukaj OnTrack Disk Managera (czy
>jak ten program się nazywa). W ten sposób ominiesz ograniczenie BIOSu
>i będziesz widzieć cały dysk bez problemów.

nienienie... rację miał Jarek. W takich przypadkach komp zatrzymuje się
przy starcie na testowaniu przez BIOS HDD i jedyne co można zrobić to
wejść do setupu :-( Ontrack miałby szansę zadziałać ale nie tak
wcześnie... Rzeczywiście czasem może pomóc dołożenie kolejnej zworki
redukującej pojemność dysku do 32 GB (Fujitsu tak mają - nie wiem jak
Seagate). Prawdziwym rozwiązaniem jest upgrade BIOSu, ale nie zawsze
jest dostępny na tyle nowy aby naprawiał ten błąd (np. do Asusa 97 TX-L
nie znalazłem).

--
zoon_at_lu.onet.pl - Zbigniew Niedźwiedź - GSM/SMS:+48601263351
http://www.omega.computer.lublin.pl         GaduGadu #589387