Re: P³yta Asus A7V i temperatura Athlona

Autor: Hallucinogen (hallucinogen_at_go2.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 19:20:37 MET DST

"Dazzler" <dazzler_at_tenbit.pl> wrote in message
> jest jeden problem. Temperatura proca to ¶rednio 57 - 59 stopni Celsjusza.
> Na procu siedzi miedziany cooler z wentylatorem Spire. Wydaje siê, ¿e
> wszystko jest OK tymczasem program Asusa który s³u¿y do monitorowania
Hi!~
Temperature 59 st. C to ja mam Na Duron 850 przy ciaglym 100% obciarzeniu
procesora. Zdejmnij cooler jest tam jakas niby pasta tak bylo u mnie i
zetrzyj to to i posmaruj pasta silikonowa a co do monitorowania pracy
wiatrakow to na plycie masz zlacza FAN i nie wszystkie z nich daja info o
obrotach wiatraka sprawdz w dokumentacji plyty i przeloz na wlasciwy FAN