HDD Fuitsu

Autor: REDE (tocikmar_at_polbox.com)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 00:10:47 MET DST

Witam

Mam HDD Fuitsu 8,4GB i płyte abit BE6II. Komputer chodzi poprawnie - ale
mimo to napotkałem się na pewen problem (wymagania pewnego programu). W
biosie HDD ustawiny jest na AUTO - i właśnie przez to (chyba) podczas
ładowania systemu przy Pimary pisze none. Dlatego też chciałem w biosie
wpisać dane tego dysku ręcznie (tj. ilość cylindrów itp.), ale niestety na
naklejce na dysku dane te mam nieczytelne - czy ktoś mógłby mnie poratować
tymi danymi.

Pozdrawiam
Rede