Re: !!!Pomocy-problem z procesorem-pilne

Autor: GeRaLt (mistrzpc_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 21:55:23 MET DST

Cytrus wrote:

> Witam.
> Mam problem-kupiłem nowy procesor Celeron 1000.
> Niechcąco zasmarowałem nózki procesora smarem srebrnym z wentylatora. Co w
> tej sytuacji zrobić i czym to grozi?
> Pozdrawiam
> Cytrus

No lepiej ten samr jakos usunac. Pasta z domieszka srebra jest w zasadzie
przewodnikiem, ale ma inne parametry elektryczne, co moze miec wplyw na
predkosc przesylania sygnalu, co nie jest najlepsze (propagacja). Poza tym pyl
srebrny z pasty moze zostac gdzies-tam wydmuchniety i spowodowac zwarcie (tak
np. moze sie sfajczyc Duron/Athlon - gdy pyl wleci na mostki).