Re: ECS K7S5A i obudowa Codegena

Autor: tHe mRuWa (mru_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 18:41:56 MET DST

"anahim" <anahim_at_wp.pl> wrote:
> Ja mam 6016 i niestety wchodzą tylko 2 napędy podobnie jest ponoć z resztą
> Codagenów oprocz BigTowera

nie moge sie z tym zgodzic

sam mam obudowe Codagena model 6013L w srodku plyta Soltek, ktora
bynajmniej do malych nie nalezy i bezproblemu mieszcza mi sie dwie
kieszenie, cd i cdrw

poprostu wszystkie obudowy Codegena, ktore przy numerze modelu maja
dodana literke 'L' sa te kilka cm dluzsze, a roznica w cenie to jakies 10 zl

--
                                                    =====
                                                      Mru