Dwa monitory na dwie karty GFX .

Autor: QBA (agams0_at_wp.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 17:20:01 MET DST

Czy ktos z grupowiczow podlaczal dwa monitory na dwie karty gfx.
Wszystkim radzacym Dual-head'owcom dziekuje.

Chodzi mi o primary : AGP , secondary: PCI.
Czy ktos to robil i jakie sa efekty , ew. problemy.

Ja obecnie mam rive-tnt2 , monitor IIYAMA
i chcialem podczepic na PCI (obecnie mam TSENGA(STB) na SONY i cos sie
gryzie.

Moze ktos z szanownych grupowiczow moglby rozwiklac te sprawe.
dziekuje QBA