Problem ze sprzętem czy Windowsem?

Autor: Rufio (stampgraf_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 16:22:12 MET DST

Mam taki problem: kupiłem stary komp (pentium 266 z płytą Atrend 5030c), w
Dosie chodzi normalnie, ale po zainstalowaniu Win95 znika co chwilę obraz
(czarny
ekran) i komp staje (nawet przerywa kopiowanie plików). Po ruszeniu myszą
lub dotknięciu klawiatury wraca do życia. Dzieje się tak po sekundzie od
zaprzestania jakiejś działalności. Całkiem uniemożliwia to pracę. Rzecz
dzieje się zaraz po zainstalowaniu systemu, nawet w minimalnej konfiguracji,
z typowymi ustawieniami. W biosie wszystkie ustawienia oszczędzania energii
są wyłączone - zresztą jak napisałem wyżej- w DOS-ie chodzi normalnie, w
trybie awaryjnym też. Problem pojawia się po wejściu do normalnego trybu
pracy Win. Gdzie szukać rozwiązania problemu ? (żadne wygaszacze,
oszczędzacze energii, ułatwienia nie są instalowane)
Proszę o pomoc, bo straciłem już noc i dzień i nie mam pojęcia co się dzieje
Rufio