Re: Jak nagrac mp3 na cd-audio?

Autor: Maciek (maciekm_at_o2.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 18:44:19 MET DST

> Witam Szanownych Grupowiczow.
> Szukam odpowiedzi na to pytanie juz od dawna,
> nikt nie powie jakimi programami sie to robi,
> a jedyne co sie dowiedzialem to to, ze mozna
> nagrywac na plyte jeden kawalek, a potem jakis inny,
> krotki dzwiek, chyba w wav lub tez mp3.
> Ale ja chce nagrac to bez jakichkolwiek wstawek
> glosowych, tylko muzyka jeden mp3 za drugim,
> aby mozna bylo odtwarzac nagrana juz plyte na wiezy.

po pierwsze to wedlug mnie Nie Ta Grupa
a po drugie to potrzebujesz jakiegos programu do konwertowania mp3 na wavy
np. shuffler music converter lub mp3 to wave converter
oba na http://mp3.wp.pl/uzytki/inne.html
oraz programu do nagrywania plyt (np. nero - burning rom)
w nim tworzysz nowa kompilacje CD-Audio(nie zwykla plyte z danymi - Data-CD,
tylko audio)
i dodajesz do niej metoda 'przeciagnij i upusc' otrzymane wczesniej wavy
nastepnie nagrywasz i podajesz na zimno, koniecznie z cytryna
M.